Univerzitetski klinički centar odredio da svaki petak bude „otvoren“ za razgovor sa građanima

Od ovog petka, pa svakog narednog, u periodu od 10 do 12 časova, Direktor Univerzitetskog kliničkog centra Niš i njegovi saradnici po unapred utvrđenom planu i rasporedu, u prostoru Uprave ove zdravstvene ustanove, razgovaraće sa zainteresovanim građanima koji putem telefona, ukoliko za to imaju potrebu, zakažu razgovor i konsultaciju.

Uprava niškog Univerzitetskog kliničkog centra, odlučila je kako kažu da, „otvori“ vrata kabineta i da se na još jedan, neposredan način, približi građanima ovog regiona Srbije

„U dogovoru sa Ministarstvom zdravlja, plan je da građani juga i jugoistoka zemlje, počev od sutra, svake naredne sedmice, radnim danima od ponedeljka do četvrtka, u periodu od 10 do 12 časova, putem telefona, ukoliko za to imaju potrebu, zakažu razgovor i konsultaciju sa direktorom UKC Niš, njegovim zamenikom i pomoćnicima i na taj način pokušaju da i sami doprinesu daljem razvoju zdravstvenog sistema Srbije“ – navode iz UKC-a

Ističu da će sa zainteresovanim građanima, putem telefona, razgovarati isključivo medicinsko osoblje, te će na osnovu zastupljene problematike, Uprava niškog UKC-a delegirati svakog petka, ko će od članova rukovodstva, razgovarati tog dana sa određenim brojem građana.

„Cilj ove akcije je da Nišlije, ali i građani iz ostalih krajeva zemlje direktno i neposredno mogu da iznesu predloge šta je moguće uraditi dodatno, kako bi država i zdravstvo, ali i najveća Ustanova tercijarnog tipa južno od prestonice, još bolje i brže funkcionisali u očuvanju zdravlja svih, ali i da sem predloga i sugestija, upute nadležne na primedbe i nedostatke ukoliko ih imaju, kao i da možda i sami daju predlog za eventualno rešavanje istih“ – dodaju iz UKC-a.

Telefon za zakazivanje razgovora biće dostupan svake sedmice, od ponedeljka do četvrtka u periodu od 10- 12h. Broj telefona: 066 886 88 67.

M.T.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *